Bine

Alaturi

E mai

ai

de

usor

venit

noi.

asa.

IMPREUNA

Sa iti pui in practica ideile de afaceri
Te-ai saturat sa lucrezi pentru altii ?
Acum, fii propriul tau stapan !
Noi te ajutam sa iti infiintezi firma mult dorita,
Si sa iei cele mai bune decizii
La preturi rezonabile
Slide backgroundTileTileTileTileTileTileTileTileTileTile

Pentru ca avem preturi rezonabile

Pentru ca infiintam firma in cel mai scurt timp posibil!

Pentru ca oferim seriozitate, promptitudine si confidentialitate!

Pentru ca pentru noi nu exista probleme, ci doar solutii!

Slide background
Compania R&AI Consulting va ofera urmatoarele servicii:
Infiintare firma: SRL, PFA, II, IF, ONG
Modificare firma
Cesiune parti sociale
Infiintare firma online la doar 99 lei
Redactare contracte
Si multe altele
La preturi rezonabile
+
+
+
+
+
+
+
Slide backgroundSpringAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring Leaf

Consideri ca e timpul sa aduci schimbari

firmei tale ?

noastra te ajuta in acest sens

Pentru ca schimbarea

Compania

inseamna viitor !

Slide backgroundCubeCubeCubeCubeCubeSay helloCubeCubeCubeCubeCube

Contacteaza-ne acum !

Infiintare SRL

  Infiintare SRL Oradea, Infiintare SRL Cluj, Infiintare SRL Baia Mare, Infiintare SRL Timisoara

O societate comerciala, pentru a lua nastere, are nevoie, înainte de toate, de vointa asociatilor manifestata în contractul de societate, în contractul de societate si statutul societatii sau în înscrisul unic.

Cu toate acestea, o societate nu se poate constitui doar avand la baza vointa asociatilor, ci pentru a deveni persoană juridica, trebuie sa fie îndeplinite anumite formalităti prevazute de lege.

Pentru a evita statul la cozi, revenirea la Registrul Comerţului pentru a completa dosarul si, implicit, pierderea de timp si de bani, puteti lasa în seama R&AI CONSULTING realizarea tuturor formalitatilor prevăzute de lege, în vedera înfiintarii firmei dvs. Astfel, veti economisi bani, timp, dar mai ales visul dvs va deveni realitate fara prea multe „batai de cap”.

 Pentru a întocmi dosarul cu documentaţia necesara  înfiintarii firmei, vom avea nevoie de la dvs de urmatoarele acte:

-     copie după CI/Pasaport asociati. Daca unul dintre asociati e o persoana juridica (o firma), vom avea nevoie de o copie a certificatulului de înregistrare si a certificatului constatator;

-     cel puţin 3 variante de denumire pentru viitoarea firma;

-     specimenul/specimenele de semnatura, autentificate la notar;

-     declaratie pe propria raspundere, conform careia asociatul poate îndeplini calitatea de asociat şi/sau administrator în cadrul firmei, autentificata la notar;

-     dovada varsarii capitalului social (200 RON);

-     actul care atesta dreptul de folosinta  asupra spatiului cu destinatie de sediu social ori punct de lucru (daca   e cazul)-contract de comodat sau de închiriere;

-     acord asociatie de proprietari, iar daca aceasta nu exista, acord vecini-în cazul în care sediul social va fi la bloc (formularul-tip pentru acord vecini va fi pus la dispoziţie de R&AI CONSULTING)

 Servicii oferite de catre R&AI CONSULTING, în vederea înfiintari firmei:

-     verificare disponibilitate si rezervare denumire firma;

-     redactarea actului constitutiv al societatii;

-     redactarea contractului de comodat sau a contractului de închiriat;

-    completarea cererii de înregistrare si a tuturor declaratiilor tip de autorizare a activitatii necesare la înfiintarea firmei;

-    depunerea dosarului la Registrul Comertului Bihor;

-    ridicarea documentelor de la Registrul Comertului si inmanarea acestora catre asociati/asociat unic (certificat de înregistrare, certificat constatator, rezolutia directorului ORC )

Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati!