Bine

Alaturi

E mai

ai

de

usor

venit

noi.

asa.

IMPREUNA

Sa iti pui in practica ideile de afaceri
Te-ai saturat sa lucrezi pentru altii ?
Acum, fii propriul tau stapan !
Noi te ajutam sa iti infiintezi firma mult dorita,
Si sa iei cele mai bune decizii
La preturi rezonabile
Slide backgroundTileTileTileTileTileTileTileTileTileTile

Pentru ca avem preturi rezonabile

Pentru ca infiintam firma in cel mai scurt timp posibil!

Pentru ca oferim seriozitate, promptitudine si confidentialitate!

Pentru ca pentru noi nu exista probleme, ci doar solutii!

Slide background
Compania R&AI Consulting va ofera urmatoarele servicii:
Infiintare firma: SRL, PFA, II, IF, ONG
Modificare firma
Cesiune parti sociale
Infiintare firma online la doar 99 lei
Redactare contracte
Si multe altele
La preturi rezonabile
+
+
+
+
+
+
+
Slide backgroundSpringAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafAutumn LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring LeafSpring Leaf

Consideri ca e timpul sa aduci schimbari

firmei tale ?

noastra te ajuta in acest sens

Pentru ca schimbarea

Compania

inseamna viitor !

Slide backgroundCubeCubeCubeCubeCubeSay helloCubeCubeCubeCubeCube

Contacteaza-ne acum !

                   Cum alegi denumirea potrivită şi...disponibilă la o firma 2018

Pentru a nu intampina probleme la rezervarea denumirii companiei tale, iata cum ar trebui sa fie scrisa denumirea si elementele din denumire care nu reprezinta distinctivitate:

firma trebuie să fie scrisă cu caractere latine, în primul rând în limba română, şi să nu producă confuzie cu alte firme sau denumiri înregistrate anterior, iar dreptul de folosinţă exclusivă asupra firmei se dobândeşte doar prin înscrierea acesteia în registrul comerţului.

O firmă este disponibilă, adică susceptibilă de a fi apropriată de un profesionist, atunci când nu aparţine altui profesionist prin înregistrarea ei anterioară în registrul comerţului.

O firmă este distinctivă atunci când constă într-o denumire care nu este necesară, generică sau uzuală şi atunci când nu este identică sau similară cu alte firme înregistrate anterior în registrul comerţului.

Distinctivitatea firmei se apreciază atât din punctul de vedere al grafiei, cât şi al topicii cuvintelor care formează denumirea. Nu reprezintă elemente de distinctivitate:

  1. a) articularea cuvintelor (ex. “cuvânt-cuvântul”);
  2. b) inversarea ordinii cuvintelor care au intrat în componenţa unei firme înregistrate sau rezervate (ex. “Trans Logistic-Logistic Trans”);
  3. c) dublarea uneia sau mai multora dintre literele ori cifrele care au intrat în componenţa unei firme înregistrate sau rezervate (ex. “Ina’s Home-Ina’s Homme”, 27Days-277Days”);
  4. d) adăugarea sau eliminarea adverbelor, prepoziţiilor, conjuncţiilor, numerelor, semnelor de punctuaţie şi a altor particularităţi similare, având o semnificaţie vagă, precum şi a abrevierilor care nu sunt de natură să schimbe înţelesul denumirii (ex. “Sus pe Deal-Sus.pe.Deal”)
  5. e) utilizarea unor cuvinte diferite din punct de vedere semantic, dar identice fonetic (ex. “Biogherman-Biogerman”);
  6. f) folosirea unor prescurtări ale cuvintelor care intră în componenţa unei firme înregistrate sau rezervate (ex. “Transport-Trans”);
  7. g) utilizarea simbolurilor echivalente literelor şi cuvintelor, de exemplu, @, #, % etc.;
  8. h) utilizarea/neutilizarea diacriticelor (ex. ”Intotdeauna impreuna-Întotdeauna împreună”);
  9. i) adăugarea, eliminarea sau înlocuirea unei părţi din denumirea înregistrată sau rezervată, dacă adăugarea, eliminarea sau înlocuirea nu schimbă înţelesul firmei sau utilizarea cuvintelor "grup", "holding", "company", "trust", "com", "trans" ori altele asemenea;
  10. j) adăugarea cuvântului "România", indiferent de limba în care este redat.
  11. K) adăugarea cuvântului “Român” sau a derivatelor acestuia, indiferent de limba în care este redat.

Pentru pct.j si k este necesar acordul Secretariatului General al Guvernului.